تنهایی
تنهایی



اس ام اس خیانت

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند.
 اما نه وقتی که در میانشان هستی، نه…
 آن جا که در میان خاک خوابیدی؛
 «سنگ تمام» را می گذارند و می روند …!



**********اس ام اس خیانت**********

نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی . . .



**********اس ام اس خیانت**********


 این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست
 آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .


**********اس ام اس خیانت**********


دانه هایی از عشق کاشتم و خوشه هایی از غم برداشتم
 خیانت ، تکرار و رویش نفرت . . .

**********اس ام اس خیانت**********

در خیالِ دیگری میرفتـــی
 و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشتت خالی میکردم …


**********اس ام اس خیانت**********


 ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم . . .
 من ، تو و رقیبم !
 من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت . . .



**********اس ام اس خیانت**********


 روی کارت برایش نوشتم “به امید فردای بهتر” …
 دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده ؛ تازه فهمیدم آن روز “الف” فردا را یادم رفته بود …


 **********اس ام اس خیانت**********


 حداقل اگر خیانت کردی و رفتی ، آنقدر انسان باش که بگی خیانت کردم ! نگو تو بد بودی !



**********اس ام اس خیانت**********

چه داروی تلخی است ، وفاداری به خائن
 صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل . . .



**********اس ام اس خیانت**********

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ،
 چه طور همدیگر و میشناسن؟!
 و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی …!
 و
 در زندگیم به هیچ کس خیانت نکردم ، جز خودم . . . !
 پابندی به تو خیانت به خودم بود لعنتی . . . !



**********اس ام اس خیانت**********



دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست
تنها آسمانمان یکیست . . .



**********اس ام اس خیانت**********

 


 تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد . . .
 از عاشقی تباهی !
 از زندگی مصیبت !
 از دوستی شکست و از سادگی خیانت . . .



**********اس ام اس خیانت**********



بــــوی رفـتن مــی دهــی …
 عطـــر تـــازه ای خــــریــــده ای..؟!



**********اس ام اس خیانت**********



برای خیانت ، هزار راه هست !
 اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !



**********اس ام اس خیانت**********



خیانت همیشه در اوج اعتماد اتفاق می افتد .



**********اس ام اس خیانت**********



خائن بودن که راحته !
 یه کار سخت تر مثلِ وفادار بودن و امتحان کن . . . !



**********اس ام اس خیانت**********



من از عشق گفتم
 تو مدل ماشینم را پرسیدی
 من از محبت گفتم
 تو محل زندگیم را پرسیدی
 من از دوست داشتن گفتم
 تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی
 من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو
 تو قیمت ارزش ها را با آهن و کاغذ برابر کردی . . .

 


 **********اس ام اس خیانت**********

آنقــدر مرا سرد کرد
 از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام
 آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد

 


 **********اس ام اس خیانت**********


 عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت
 بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت . . .


 **********اس ام اس خیانت**********


 تســــبــیح میشوم زیر انگشــــتانت
 دانـــه دانــــه میـــرانـــی ام
 تا خــــودت را بالا ببـــــری . . .


 **********اس ام اس خیانت**********


 سوت پایان را بزن
 من حریف هرزگی تو
 و احمق بودن خودم نمی شوم . . .


 **********اس ام اس خیانت**********


 دار بزن … خاطرات کسی که تـو را دور زده
 حالم خوب است …امّا گذشته ام درد میکند . . .


 **********اس ام اس خیانت**********


 نمیتونم ببخشمت / دور شو برو نبینمت
 تیکه ای بودی از دلم / گندیدی و بریدمت . . .


 **********اس ام اس خیانت**********


 نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی
 نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد


 **********اس ام اس خیانت**********


 کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده
 باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست
 به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست


 **********اس ام اس خیانت**********


 با عشق به من به من خیانت کردی
 دل دادم و تو رد امانت کردی
 رفتی و چه آسوده ز من دل کندی
 هر دو قلمت خورد اگر برگردی !


**********اس ام اس خیانت**********


 هر که را دیدم خیانت کرد و رفت
 هر که با من بود یار من نبود
 هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت
 خود ندانستم از این غمها چه سود

********************************

www.faryade-eshq.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:اس ام اس امام زمان(عج)","اس ام اس فلسفی","اس ام اس بی وفایی","اس ام اس تنهایی","اس ام اس عاشقانه92,

  توسط mamad  |
 

 



$$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$
mamadlovely8016@yahoo.com


 

 

 دانلود آهنگ لالایی با صدای حامد حسنپور
 دانلود آهنگ فوق العاده زیبای یکی مثل من یکی مثل تو با صدای محمد کریمیان
 اس ام اس ماه محرم 95
 اس ام اس و جملات زیبای شکست عشقی 95
 اس ام اس تیکه دار و فاز سنگین 95
 پیامک عاشقانه و زیبا 95
 *_* پــیـامک تـبـریـک عـیـد نـوروز *_*
 اس ام اس تنهایی(بهمن 94)
 دانلود آهنگ زیبای لری با صدای بهنام کمالوند
 داستان عاشقانه ی علی و مریم
 پیامک سنگین و مفهومی
 دانلود فیلم اجرای خراطها در خیابان ولیعصر
 پیامک غمگین خرداد 93
 اس ام اس غمگين در مورد مرگ..جديد 93
 داستان عاشقانه ی دخترک 16 ساله!!!
 داستان عاشقانه ی دختر و پسر دانشجو
 اس ام اس عاشقانه ی غمگین....sms
 جوک های خنده دار ایرانی
 پیشگویی بسیار جالب با عدد
 اس ام اس دلشکستگی((جدید))

 

مهر 1400
اسفند 1395
مهر 1395
شهريور 1395
تير 1395
خرداد 1395
اسفند 1394
بهمن 1394
ارديبهشت 1394
تير 1393
خرداد 1393
فروردين 1393
بهمن 1392
دی 1392
مرداد 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
فروردين 1392
اسفند 1391

 

mamad

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی و آدرس faryade-eshq.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آهنگ لری
فیسنما
اس ام اس تنهایی
تنهایی مهسا
مدرن
افزایش رتبه در گوگل | رایگان
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

همه چیز از همه جا
عینک آفتابی
عینک آفتابی
خرید ساعت مچی
تنهایی
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 185367
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 185367
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید